maandag 15 oktober 2012

Update 15 oktober 2012. bijeenkomst za 13 oktober 2012


Update 15 oktober 2012. bijeenkomst za 13 oktober 2012.

De bijeenkomst heeft inmiddels plaatsgevonden. Bij de presentatie werd ongeveer herhaald wat hier al aangeduid was.
Er komt van de organisatoren ook nog een verslag en als dat geoorloofd is zal ik deze ook hier plaatsen tzt.

Uit de vraagstelling vanuit het publiek kan geconcludeerd worden, dat er behoefte is aan onderzoek aangaande het gebodene. Helemaal aan het eind van de bijeenkomst kwam ter sprake wat ik hierboven ook al gerefereerd heb, namelijk het thema spirituele economie (GA 109/111).
Naast ondergetekende bleek ook Rob Gruben zich daar mee bezig gehouden te hebben.
Ik geef zijn reactie en mijn antwoord onder in de reacties weer. Andere mensen die willen reageren op een constructieve manier zijn welkom om zelf hun reacties of aanvullingen etc. toe te voegen.
Bovendien heeft hij me een artikel toegestuurd wat hij over dit thema geschreven heeft, maar dat nog niet eerder uitgegeven is. Onder kunt u nalezen wat hij daar over zegt.
Misschien ten overvloede, maar als de blogauteur hier een platform bied aan andere mensen, dan wil dat niet automatisch zeggen dat hij het er mee eens is. In de openbare discussie die kan ontstaan zal dat tzt wel blijken.

nagekomen link:
http://users.telenet.be/antroposofie/vanaf40/b68/brug68htm.htm#vh
http://users.telenet.be/antroposofie/vanaf40/b69/b69def.htm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten